tirsdag den 4. maj 2010

Pyh... #2

Kunne ikke lade være med at kontakte AC idag i håbet om at høre om lægepapirerne var kommet.

Det var de desværre ikke, men jeg talte med den sødeste og mest indlevende sagsbehandler ever (TS)! Hun vidste med det samme, hvem jeg var (var selvfølgelig også sat ind i sagen af PJ) og sagde, at hun sådan håbede hun kunne få lov at bringe vores barn i forslag til os. Det var hende der ringede til os, da vi fik Frederik, så hun synes det kunne være så dejligt at være med til at slutte ringen! Dejligt at mærke hendes søde interesse - blev sgu helt rørt!

TS kunne fortælle, at hun havde rykket for papirerne, men H havde stadig ikke fået dem og regnede "bare" med at sende den med den næste familie, der skal rejse hjem til DK! Heldigvis har TS bedt H og at scanne oplysningerne så snart hun får dem og sende dem elektronisk til DK. Håber det sker meget snart!!! Der er jo kun 3 arbejdsdage i næste uge og kan de nå forbi oversætter og pædiater inden Kr. Himmelfartsferien???(Og så nævner jeg slet ikke at der kan være behov for yderligere oplysninger, som vi kan blive nødt til også at vente på!!)

Da samtalen var slut, var jeg først lidt ØV! Havde selvfølgelig håbet på et andet svar! På den anden side, så tænker jeg, at en uge er til at overskue, hvis så bare papirerne kommer da! Måske man skulle sende en lille bøn opad? ;-))

2 kommentarer:

  1. Ville bare lige kommentere på, at vores papirer aldrig nåede forbi oversætteren - de var 100 år undervejs og da de endelig nåede frem, så tog MP resolut og oversatte dem på nul komma dut... ;o) Det var bare så betænksomt af hende! Pøj pøj, jeg tager dig med i aftenbønnen!
    Kh Mie

    SvarSlet
  2. Tak Mie - det kunne da være dejligt med en gentagelse :)

    SvarSlet