torsdag den 6. maj 2010

Pyh....#3

Klokken er kvart over 6 om morgenen og jeg har været vågen i næsten to timer. Jeg, der på ingen måde ynder at sige farvel til søvnen før kl. 8, har været nødt til at forlade sengen før tid. Mit hoved er så fyldt med tanker om det der en gang snart skal ske. Min mave gør ondt og min krop er urolig.
"Kære lille du! Vil du ikke godt snart give lyd, så vi kan få vished og afklaring om, hvem du er?"

14 timer senere....
Hold kæft jeg er rundt på gulvet! Fandt pludselig mig selv småtudende i "Kære Børn" idag, da jeg skulle vise min søster nogle stofbleer!! Det rabler vist snart!

For god ordens skyld, skal jeg måske lige sige, at jeg ikke er trist. Bare utålmodig - sådan ret meget endda!!!

Vi har idag talt om, at vi ikke har fortrudt, at vi har fået de oplysninger vi nu har (havde jo ligesom heller ikke ret meget valg!), men at man skal gøre sig klar, at det er benhårdt at vide, at der er match, og at der ligger en bunke papirer og et billede på et skrivebord i Århus, som har betydning for ens fremtid!! Jeg forstår godt, at AC fraråder, at man får de informationer inden barnet reelt er klar til at blive bragt i forslag. Men vi er nu engang sådan indrettet, at vi hellere vil vide det hele, selvom det er hårdt at vente på det sidste!

Jeg har brugt alle kneb, for at få så mange oplysninger som muligt her på målsteregen, så jeg har haft mailkontakt med den familie, der idag rejser fra Bogota, og som forhåbentlig har nogle papirer med hjem.
De har netop her til aften skrevet til mig, at de igår fik at vide, at H havde fået lægepapirer på barnet!!! Nu håber vi edder@£$"##¤&& at de papirer kommer til DK snarest!!!!

1 kommentar: