søndag den 18. juli 2010

AC Bogota

Jeg skylder et indlæg om vores oplevelser af AC i Bogotá. Imidlertid er vi blevet bedt om, at komme til Århus og fortælle om disse, så jeg vælger ikke at skrive noget her - i hvert fald ikke i første omgang.

Lad mig dog understrege, at vi ikke har været udsat for noget, som gør at vi ikke ville vælge AC igen, hvis vi skulle have flere børn. (Det skal vi IKKE!) Vi var ikke på noget tidspunkt utrygge, men vi har jo også prøvet det hele flere gange før. Måske var det derfor vi ikke fik så meget opmærksomhed - eller fordi vi boede på Halifax...??

Hvis der er nogle af jer der læser med her, som skal til Colombia inden længe og som nu tænker, åh nej hvad er nu alt dette, så må I endelig kontakte mig på den mail, der er henvist til under kontakt info her på siden. Dog vil jeg sige, at I ikke skal være bekymrede. Vores utilfredshed er af mere  generel art og vi fornemmer at AC DK er meget lydhøre.

2 kommentarer:

  1. Tror jeg ved hvad du mener - ENIG!

    SvarSlet
  2. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det blandt andet handler on hvor man bor - vi har begge gange boet på Casablancs, hvilket helt sikkert hat haft sin pris, hvilket vi dog har overlevet i fin stil.
    Hilsen Ann

    SvarSlet