lørdag den 10. juli 2010

En rejse er slut

Den lange rejse mod Malthemusen er slut.

Rejsen har været lang  og hård - lige indtil den dag vi fik ham i vores arme. Da først det skete, faldt alt på plads og det blev klart for os, at der var en grund til at vi skulle vente på lige netop ham!

Vi er blevet begavet med 3 skønne børn og kunne ikke have ønsket os andre en lige netop dem!

Malthe fuldender familien og det var med ro i hjertet at vi forlod Colombia denne gang. Vi vender helt sikkert tilbage en dag, men ikke for at få flere børn. Vi har fået præcis dem vi skulle have - og de er alle 3 matchet perfekt til os!!

Tusind tak til alle der har læst med her - det er overvældende! Tak for alle jeres kommentarer - de er med til at gøre det interessant at blogge.

Bloggen her fortsætter for en stund endnu. Jeg har et par indlæg, jeg gerne vil dele med jer bl.a om ACs i Bogota, om klasseforskellene og også lidt billeder. Dette nok mest med interesse for dem, der skal til Colombia på et tidspunkt. Måske der også dukker lidt billeder og tekst op fra den første tid her hjemme - nu må vi se.

Jeg vender tilbage til at blogge om mine tanker og tåbeligheder på det sædvanlige sted for dem, der har lyst at læse med der.

5 kommentarer:

  1. Hei,

    Tusen takk for å få lese denne flotte bloggen. Jeg har med stor interesse lest alt de siste par dagene.
    Vi var mange av de samme stedene høsten 2006, da vi hentet en Bogotá-gutt som nå er blitt 6 år. Vi bor i Haugesund, i den vestlige delen av Norge. Innen 1 - 1,5 år, håper vi å kunne hente enda et barn i Colombia :)
    Så kjekt å lese at dere også brukte vår venn Jorge Rico på en av turene. Vi har stadig mail-kontakt med ham, en fantastisk mann og medmenneske.
    Vi bodde på Halifax og var veldig fornøyd der, slik jeg leser dere har vært.
    Dere har vært heldige med 3 flotte barn, gratulerer så mye og velkommen hjem!

    Vennlig hilsen

    Laila fra Norge

    SvarSlet
  2. Kære Heidi og familie

    Det er mig, der takker mange, mange gange for at få lov til at følge jer, på jeres rejse til Colombia.
    Det har været fantastisk at opleve Colombia gennem jeres øjne og oplevelser, og at se andre steder end de steder som vi selv har oplevet. Og så selvfølgelig at nyde billederne af jeres tre dejlige børn.
    Velkommen hjem alle fem, og nyd tiden som ny familie og ikke mindst barselsperioden - det er SKØNT !!!
    Mange hilsner
    Louise - mor til Isabell og Phillip

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem! Og tak fordi vi måtte følge jeres tur til smukke Colombia efter nr. 3.
    Jeg følger med i dit 'kedelige' liv i fremtiden - hæ hæ - med glæde - og forventninger :-))
    Din blog bliver flittigt besøgt.
    Kh Mie

    SvarSlet
  4. Tak for rejsen - det har været en fornøjelse med en så velskreven blog.

    Min svoger der kom hjem på ferie fra Portugal i torsdags fortalte han have rejst indenrigs Kbh -Billund med nogle der havde været i Colombia efter nummer 3. Han havde opfanget en Malthe og en Frederik (hedder vores drenge) - det må være jer han taler om. Han havde vist de store lyttelapper ude :-)
    Så hvis i har observeret en der har stirret mere end normalt er det nok ham.

    Glæder mig til indlæg om AC Bogota.

    Kh
    Marianne

    SvarSlet
  5. Marianne - der kommer et indlæg, når jeg har talt med AC om vores oplevelser.
    Ikke noget at sige til, at han bemærkede os. Jeg tudede og Andrea skældte højlydt ud på sin far, da han forsøgte at vække hende inden landing ;-))
    Kh
    Heidi

    SvarSlet