torsdag den 24. juni 2010

Dag 16 - mosquitomareridt!

Vi har haft en stille og rolig dag her på hotellet, det trængte vi til efter et par dage ude af huset.

Det mest sindsoprivende der er sket, er forskellige forsøg med alverdens medikamenter i håbet om at finde noget, der kan slå den ulidelige kløe fra en milliard myggestik ned! Diverse cremer fra danske og colombianske apoteker har ikke virket, aloe vera  heller ikke. Her til aften kom personalet så med en limefrugt, jeg skulle gnide ud over stikkene. Det er også forsøgt - uden held!
Gad vide om de ligger og brækker sig af grin ude i køkkenet???!!!

2 kommentarer:

  1. Hej

    Jeg fik selv mange mygstik efter en tur ud af Bogota - de kløede som sindsygt og jeg fik små bitte blærer på hænderne. Intet af de vi havde med hjalp.

    Fik fat i lægen og hun sagde det var en allergisk reaktion. Jeg fik noget creme og det hjalp - hvis ikke det havde hjulpet skulle jeg have piller.

    Held og lykke med det

    Kh
    Marianne

    SvarSlet
  2. Har I prøvet med tigerbalsam - det plejer at hjælpe mod kløen fra myggestik.
    Hi hi, ja, de griner nok i det skjulte i køkkenet :o)
    Tanja

    SvarSlet